– Ville ha litt forandring Etter nesten ti år i Fjordkraft og en periode som konsulent i Markedssjefene, har Ole Fuglebakk tatt et helhjertet skifte: Ny jobb, nytt hus og ny by.
Lanserer nytt byråkonsept for strategisk digital kommunikasjon Mannen bak kjernemodellen og ein erfaren innsiktsanalytikar slår seg saman for å etablere eit nytt konsulentkonsept for norske marknadsførarar, kommunikatørar og digitale strategar.
Misjonsalliansen styrker sin digitale satsing Misjonsalliansen styrker sin digitale satsing med ansettelsen av Sanna Kristina Borgerud (26) som ny SoMe- og webansvarlig.
Digipost-appen får ny drakt Moderniseringen av appikonet er den siste i en rekke forbedringer i appen, og styrker samtidig identiteten som Posten Brings digitale postkasse.
Good Morning gjenoppstår og dropper reklame Eirik Fjellaksell tar med seg tre ansatte videre etter at Good Morning Naug gikk konkurs.
– Vi skal sette standarden for fremtiden Det nyoppstartede byrået, Fabelaktig Film, ønsker å være en pådriver for endring i bransjen.
– Fremtidens kommunikasjon vil ikke få mye oppmerksomhet, med mindre det er inspirerende og påvirker samfunnet og miljøet på en positiv måte Vilma Luamo-aho holdt foredrag om fremtidens digital kommunikasjon.